Hallo!

Graag nodigen wij u uit om u te abonneren op de nieuwsbrief van het Kerkelijk Centrum (voorheen nieuwsbrief jeugdwerk KC). Een nieuwsbrief gevuld met informatie vanuit onze gemeente, interkelijk Ermelo en tips en inspiratie voor doordeweekse dag.

Na het inschrijven moet u zelf nog uw inschrijving definitief te maken. Vanuit de AVG is dit verplicht. De nieuwsbrief wordt in principe maandelijks rond de eerste van de maand verzonden. Wellicht beland deze de eerste keer in uw spambox (ongewenste mail). Als u hem daarna na uw inbox verplaatst en aangeeft dat het geen ongewenste mail is zal dit daarna waarschijnlijk niet meer gebeuren.

Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op door een e-mail te sturen naar jeugdwerkkc@hotmail.com of scriba.kc@hervormd-ermelo.nl.

Bent u al geabonneerd op de nieuwsbrief van het jeugdwerk dan ontvangt u de nieuwsbrief van het Kerkelijk Centrum automatisch.

Hartelijke groet,

Annet Kuyt (scriba)